Tracking cookies

Om onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies (en vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen (en mogelijk ook buiten) onze website volgen. Als je hier mee akkoord gaat plaatsen we deze trackingcookies.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
0
Mijn account
Klantbeoordelingen:
9.6/10
Zoeken
  • Gratis bezorgd
  • 14 dagen bedenktijd
  • Achteraf betalen
Wij scoren een 9.3
Winkelmandje

Klantenservice

Wij helpen je graag verder

Voorjekeuken.nl
Hoge Rijndijk 247
2382 AM Zoeterwoude

KvK-nummer: 898 113 13
BTW-nummer: NL 865 118 954 B01

T.  +31 (0)85 065 80 30
E.   info@voorjekeuken.nl
  +31 (0)85 065 80 30

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op:

Maandag         09.00 - 17.00
Dinsdag 09.00 - 17.00
Woensdag 09.00 - 17.00
Donderdag 09.00 - 17.00
Vrijdag 09.00 - 16.00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn zending verwachten?

Wij bezorgen van maandag tot zaterdag. Op zondag bezorgen wij niet. Als je voor 15.00 uur besteld, wordt jouw bestelling dezelfde werkdag verzonden. Bestellingen geplaatst tijdens het weekend of op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verzonden. Binnen Nederland wordt je pakket meestal één werkdag na de verzending bij je afgeleverd. In de rest van Europa bedraagt deze levertijd 2 tot 7 dagen, afhankelijk van het land van bestemming. Ons vervoer wordt verzorgd door Transmission of PostNL. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u van de vervoerder een e-mail met daarin de leverdatum en tijd van de bezorging. Deze e-mail bevat een track & trace, zodat u de bestelling zelf kunt volgen. Brievenbuspakketten worden uitsluitende met PostNL verzonden. Hiervoor hoeft u uiteraard niet thuis aanwezig te zijn.

LET OP Wij verzenden niet naar Postbus adressen!

Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Excuus voor het ongemak.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen met onderstaande mogelijkheden:

  • iDEAL: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
  • Bancontact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen. LET OP In dit geval verzenden wij pas nadat de betaling bij ons binnen is.
  • PayPal: Veilig betalen via je eigen PayPal account, gekoppeld met je eigen creditcard of bankrekening.
  • Klarna Achteraf Betalen
    'Achteraf betalen' geeft je de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Met Klarna betaalt u niet voordat de bestelling is geleverd en hebt besloten dat je deze wilt houden. Zodra de bestelling verzonden is, ontvangt u een factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regelt u zelf met Klarna. 'Achteraf Betalen' is beschikbaar voor klanten uit Nederland, Oostenrijk, Duitsland en Finland. Lees hier meer informatie.
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Als u niet tevreden bent over het geleverde product, bieden wij de mogelijkheid het desbetreffende product retour te sturen binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling.

Hoe gaat u te werk:

Stuur het product in de originele verpakking retour aan:

Voorjekeuken.nl
t.a.v. afdeling retouren
Hoge Rijndijk 251
2382 AM Zoeterwoude

Let op! Voeg in de verpakking uw orderbevestiging toe zodat wij weten van wie het pakket retour afkomstig is. Bewaar goed uw verzendbewijs (track & trace) om te voorkomen dat uw zending zoek raakt en altijd te traceren is.

Het retour zenden is op eigen kosten en risico, en mag u aan ons verzenden via het verzendbedrijf naar eigen keuze. Wij kunnen u ook een retourlabel toesturen. De kosten daarvoor bedragen €6,95 (incl. btw) en voor Quookers €10,00 (incl. btw). Als u daar gebruik van wilt maken, kunt u ons mailen op info@voorjekeuken.nl.


Waar moet de retourzending aan voldoen:

Het product mag niet door u of een derde geïnstalleerd/gemonteerd zijn en u retourneert het product, indien mogelijk in originele verpakking, inclusief alle toebehoren/onderdelen. Wanneer het geretourneerde product aan deze voorwaarden voldoet, zullen wij het gehele bedrag terugsturen naar de rekening van herkomst binnen 7 dagen.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wanneer jouw pakket wordt verzonden ontvangt u van onze vervoerder een track&tracecode. U kunt dan via de website van de vervoerder uw zending volgen.

Wij vervoeren met Transmission en PostNL

Betaal ik verzendkosten?

De bezorging van al onze producten is gratis voor Nederland. De bezorgkosten buiten Nederland zijn €5.95

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Het retourneren van producten is op eigen kosten. De kosten daarvoor bedragen €6,95 (incl. btw) en voor Quookers €10,00 (incl. btw). Als u daar gebruik van wilt maken, kunt u ons mailen op info@voorjekeuken.nl.

Uiteraard mag u het product ook op eigen gelegenheid aan ons retour zenden.

Stuur het product in de originele verpakking retour aan:

Voorjekeuken.nl
t.a.v. afdeling retouren
Hoge Rijndijk 251
2382 AM Zoeterwoude

Let op! Voeg in de verpakking uw orderbevestiging toe zodat wij weten van wie het pakket retour afkomstig is. Bewaar goed uw verzendbewijs (track & trace) om te voorkomen dat uw zending zoek raakt en altijd te traceren is.


Waar moet de retourzending aan voldoen:

Het product mag niet door u of een derde geïnstalleerd/gemonteerd zijn en u retourneert het product, indien mogelijk in originele verpakking, inclusief alle toebehoren/onderdelen. Wanneer het geretourneerde product aan deze voorwaarden voldoet, zullen wij het gehele bedrag terugsturen naar de rekening van herkomst binnen 7 dagen.

Kan ik een gewenste bezorgdatum kiezen?

U kunt geen specifieke bezorgdatum kiezen. Bestellingen voor 15.00u zullen die zelfde dag bij de vervoerder worden aangeboden. Binnen Nederland worden de meeste goederen de volgende werkdag bij u aangeboden door de vervoerder. Echter kunnen wij niets garanderen vanaf het moment dat wij de zending overdragen hebben aan de vervoerder.

De vervoerder houd u doormiddel van een Trace & Trace zelf op de hoogte van het verloop van uw zending.

Wat is de garantieperiode van mijn bestelling?

Op ons gehele assortiment hanteren wij de fabrieksgarantie van de leverancier. U vindt de garantiebepalingen bij het desbetreffende product. Bij vragen over garantie kunt u een mail sturen naar info@voorjekeuken.nl

Onze medewerkers helpen u graag.

Belgische klanten

Wij doen ons uiterste best om ook u zo snel mogelijk te voorzien van de bestelde goedere. Echter zijn wij afhankelijk van het overdragen van de Nederlandse vervoerder naar de vervoerder in België. Uit ervaring weten wij dat het vaak tot vertragingen kan lijden. Excuus voor dit ongemak.

Wij hebben voor u de betaalmogelijkheid:

  • Bancontact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
  • Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen. LET OP In dit geval verzenden wij pas nadat de betaling bij ons binnen is.
  • PayPal: Veilig betalen via je eigen PayPal account, gekoppeld met je eigen creditcard of bankrekening.

Speciaal voor u hebben we een heel aantal producten met een Belgische aarding. Let er dus op tijdens het bestellen dat u de juiste aarding kiest.

Quooker Garantie

De garantie op een Quooker loopt via Quooker.

  • Quooker garandeert dat de door haar te leveren Producten voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld. Deze garantie is beperkt tot 2 jaar na de datum van aankoop. Na het verstrijken van deze termijn kan Quooker niet meer de kwaliteit garanderen.
  • Mochten er problemen zijn met de Producten, dan zal Quooker vaststellen of sprake is van een gebrek aan het Product, aan het Quooker-systeem of aan de Quooker CUBE. Indien sprake is van een gebrek aan het Product dan zal Quooker het Product kosteloos vervangen, mits zij door de Consument binnen de in artikel 11.1 van deze Algemene Voorwaarden genoemde termijn na constatering van de tekortkoming op de hoogte is gebracht.
  • De onder garantie uit te voeren werkzaamheden zullen uitsluitend tijdens normale werkuren worden verricht.
  • Uitdrukkelijk uitgesloten van deze garantie zijn defecten die zijn veroorzaakt door verkeerd gebruik, onvoldoende onderhoud, onachtzaamheid, ongeval en/of normale slijtage. Onder “verkeerd gebruik” wordt onder meer, doch niet uitsluitend, verstaan ongeoorloofd gebruik van de Producten en/of het niet juist navolgen van installatie- en vervangingsinstructies. De gebruiksvoorwaarden en- instructies zijn te vinden in deze Algemene Voorwaarden en/of op de Producten en/of de verpakking daarvan en/of op de Website en/of de Webshop. In voornoemde gevallen vervallen alle uit dit artikel voortvloeiende rechten voor de Consument.

Om gebruik te maken van deze garantie dient u de Quooker aan te melden bij Mijn Quooker

LETOP!!! Quooker die verzonden worden naar het buitenland zijn uitgesloten van garantie.

Contactformulier